Monday, May 03, 2010

Tarihe yazılan sözcüklere inat...

*** *** *** *** ***
Dün insanın hayatına kazıdığı anılarının
resme dönüşmüş halinin yıl dönümüydü..
Günlerden 2 Mayıs 2010, bir yıl öncesi yeni başlangıçlara gebe bir geleceğe adım atalı tam bir yıl geçmiş!
Ömürden bir yıl, hayatın olgunluğu, stres, dert tasası ve huzur...
Bir yanda mutluluk, diğer yandan beklentilerle bezeli insanın yaşanılası zor zamanları..
Ama hepsi, her detayı bir yana, yüreğine eşlik eden gözlerini kapadığında;
içinden huzura dair,
geleceğe dair güzel hisler oluşuyorsa demekki mutlusun!...

Yeni yılımızı, geçmiş yılımızı en güzel duygularımlar kutluyorum hayatım...
Yeni yıla atılan bu adımlarda aslında geçmişin bize sunduğu geleceği de yaşarken
kendi kendime iyi ki diyorum..

..iyi ki varsın!

Nice seneler ErMas...

2 comments:

A. Ali Kılıç said...

canim benim ya )) ne guzelsiniz siz

Erkan said...

😊🙏