Saturday, November 25, 2006

ya bir gun gidersen hayallerime; sakin geri donme, olur mu?



...yok oluslara inat her gecen gun seni bir baska arar oldum gecmis kalintilarimda. dusununce ne kadar cok sey yasanila gelmis okadar yanlizlik dolu gunlere inat, senden uzaktayken bile.

Neydin;

peki, nasil bir yakaristin ki o denli isledin icime, bir an bile sensizligi kabul edemeyen benle, seni alip gitmek vardi yine sesiz diyarlara, sonrasi zaten malum, sen, nefes alislar, yokoluslar ve gel gitlerele dolu sahiplenmeler seni umarsizca.Bir gun yine geri getirmeye dair hep yeni umutlarimi biriktiriyorum senleyken, umuduma her ekledigim damla damla sende, kah seni tekrar tekrar yasiyorum kah yakinlasiyorum belkide sonu istenmeyecek bir baslangica. Sen gelmistin ve duygularin var di, bense hep seni bekliyormuscasina yine gozlerimde ki pariltiyla bize dair hayallerin en disa vuraniyla gercek cumleler kurmaya calisiyorum. Biliyorum ki her zaman oyle olmustur; ya mecnun olursun dusersin yollara ya da hayirsiz sevgili, ya zuleyha olur ulasamazsin sevdigine ya da;
yuregi atesten daha acimasiz huysuz sevgili!

Sen hep gel olur mu?

...gel ki senden sonra kurubilecegim sadec hayallerim kalmasin bende, kurabildigim gercek cumleleri de haykirabileyim sana! Yeniden nefes alalim ilk defa aliyormuscasina...

No comments: